Business Process Outsourcing in Bosch-kwaliteit
Bosch Communication Center is in 1985 opgericht als meldkamer, die tevens communicatiediensten leverde. Tegenwoordig is het een internationaal dienstverlenend bedrijf op het gebied van Business Process Outsourcing.
BPO-oplossingen gebouwbeheer
Gedreven door de technische vooruitgang dienen zich naast de bestaande oplossingen nieuwe en innovatieve mogelijkheden aan voor de bewaking en beveiliging van gebouwen en installaties. De uitdaging voor exploitanten en gebruikers is om deze mogelijkheden zowel bij bestaande als nieuwbouwobjecten efficiënt en kostenbewust naar de praktijk te vertalen.
De koppeling op afstand met de meldkamer van Bosch Communication Center biedt een betrouwbare, veilige en economische oplossing. Behalve de bewaking van liften, inbraakdetectiesystemen en alarminstallaties biedt Bosch de mogelijkheid van videobewaking op afstand. Op basis van klantspecifieke koppelingen kunnen kostenbesparende veiligheidsconcepten en diensten worden aangeboden - uit één hand.